پیشواز عید نوروز با پخش فیلم هایی از کمدین معروف خبرنگاران

به گزارش مهسان بلاگ، شبکه نمایش در کنار پخش فیلم هایی با مضمون آشپزی، به سراغ مرور فیلم های بن استیلر کمدین شناخته شده می رود که به نوعی به پیشواز سال نو می رود.

پیشواز عید نوروز با پخش فیلم هایی از کمدین معروف خبرنگاران

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، شبکه نمایش در بخش ژانر هفتگی خود فیلم هایی با مضمون آشپزی را روی آنتن می برد و در بخش صحنه گران فیلم هایی با بازی کمدین سرشناس بن استیلر را پخش خواهد نمود. همچنین شبکه نمایش در باکس ساعت 13 خود به پیشواز عید خواهد رفت و فیلم های کمدی همچون میهمان بابا، ما خونه نیستیم، محله لب آب و آواز در خواب را برای پخش درنظر گرفته است.

در بخش صحنه گران فیلم هایی با بازی بن استیلر که برای نقش هایی همچون دیدار با والدین و شب در موزه محبوب است را از شنبه تا آدینه ساعت 21 پخش می نماید که به ترتیب فیلم های: محافظین محله، شب در موزه 1، 2، 3 و دیدار با والدین، سرقت از برج و داستان خانواده مایرویتز هستند.

شبکه نمایش در بخش ژانر منتخب هفتگی، این شبکه فیلم هایی که درباره آشپزی است را از شنبه تا آدینه به ترتیب ساعت 19 با عناوین فیلم های: سر آشپز، آشپزی با عشق، سرآشپز، موش سرآشپز، پاستاریونی، به قدر کافی و آشپز باشی پخش خواهد نمود.

فیلم های کلاسیک این شبکه به ترتیب: گاوچران ها، دژ، برانیگان، جزیره ای بر بام جهان، دردسر مشترک، آفتاب سرخ و زندگی شگفت انگیز هستند که مخاطبان می توانند از شنبه تا آدینه این فیلم ها را مشاهده نمایند.

مجله ابوذریون: نگاهی اجمالی به رویدادهای روز ایران و جهان

عکسفا: مجله عکسفا، عکسها و رویدادهای اخیر دنیا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 80513

به "پیشواز عید نوروز با پخش فیلم هایی از کمدین معروف خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشواز عید نوروز با پخش فیلم هایی از کمدین معروف خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید