طلای ایران به کشورهای دیگر صادر می گردد؟

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مصنوعات طلا از کشورهایی همچون ایتالیا و ترکیه به صورت قاچاق به ایران وارد ایران و با اجرت های بالا فروخته می گردد. این در حالی است که رئیس اتحادیه طلای تهران معتقد است، ایران به جای واردات طلا، می تواند آن را صادر کند.

طلای ایران به کشورهای دیگر صادر می گردد؟

به خصوص که به گفته ابراهیم محمد ولی، در کشورهای همسایه از خرید مصنوعات طلای ایران استقبال زیادی شده است و برنامه مدونی در راستای صادرات مصنوعات طلای ایرانی در سال 1400 نوشته شده است.

ابراهیم محمدولی به خبرنگاران گفت: به کشورهایی همچون ترکیه، امارات متحده عربی، پاکستان، افغانستان، عراق و اوراسیا زمینه صادرات مصنوعات طلا وجود دارد و موانع آن رفع شده است. امیدواریم سرمایه گذاران با سفارش مصنوعات طلای ایرانی بتوانند در این کشورهای هدف بازاریابی خوبی داشته باشند.

آیا هنوز سرمایه گذاری در حوزه طلا توجیه دارد؟ ابراهیم محمدولی به خبرنگاران گفت: بسیاری از مردم هستند که درباره طلای خام اطلاعات کافی ندارند. از مردم می خواهیم چنانچه اطلاعات کافی در زمینه طلای خام ندارند، در این حوزه سرمایه گذاری نکنند.

او به کسانی که در حوزه طلا تخصص دارند، توصیه ای کرد: کسانی که قصد سرمایه گذاری در بلند مدت دارند، توصیه می کنیم طلای آب شده بخرند و با ساخت مصنوعات طلا گامی جهت صادرات آن بردارند در غیر این صورت نگاه سرمایه گذاری برای خرید طلا در کوتاه مدت توصیه نمی گردد.

مجله ابوذریون: نگاهی اجمالی به رویدادهای روز ایران و جهان

عکسفا: مجله عکسفا، عکسها و رویدادهای اخیر دنیا

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 78079

به "طلای ایران به کشورهای دیگر صادر می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طلای ایران به کشورهای دیگر صادر می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید