سکوت الکاظمی آمریکا را علیه حشد شعبی وقیح تر می کند

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از المعلومه، یک تحلیلگر مسایل سیاسی در واکنش به تحرکات اخیر عراق و تنش های امنیتی بوجود آمده در پی بمباران مواضع مرزی نیروهای مقاومت در بوکمال و قائم تاکید کرد که سکوت دولت الکاظمی در مقابل انجام چنین حملاتی باعث وقیح تر شدن آمریکا برای انجام حملات بیشتر به حشد شعبی می شود.

سکوت الکاظمی آمریکا را علیه حشد شعبی وقیح تر می کند

محمد کریم الساعدی با تاکید بر اینکه جانفشانی های حشد شعبی بوده است که تا به امروز دولت کشورش را پابرجا نگاه داشته است بیان کرد که سکوت بغداد در مقابل حملات ارتش آمریکا به مواضع نیروهای مردمی عراق نشان دادن نوعی چراغ سبز برای انجام حملات بیشتر است.

وی همچنین اضافه کرد: ارتش آمریکا که ید طولایی در ارتکاب جنایت در حق ملت عراق دارد بزودی با دستمایه قرار دادن حملات اخیر به پایگاه نظامی عین الاسد بازهم به مواضع نیروهای مردمی (حشد شعبی) حمله می کند.

این تحلیلگر مسایل سیاسی در پایان اشاره کرد که سکوت الکاظمی در برابر انجام چنین حملاتی به مثابه چراغ سبز واشنگتن برای اجرای توطئه هایی است که هدف آنها پایان حضور حشد شعبی در عراق است. مصطفی الکاظمی باید آمریکا را ملزم کند تا برای انجام هرگونه اقدامی از بغداد مجوز بگیرد و همچنین از حملات پنتاگون به مواضع حشد شعبی جلوگیری کند.

مجله ابوذریون: نگاهی اجمالی به رویدادهای روز ایران و جهان

عکسفا: مجله عکسفا، عکسها و رویدادهای اخیر دنیا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 79891

به "سکوت الکاظمی آمریکا را علیه حشد شعبی وقیح تر می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سکوت الکاظمی آمریکا را علیه حشد شعبی وقیح تر می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید