دیدار معاون وزیر خارجه ونزوئلا با ظریف

به گزارش مهسان بلاگ، معاون وزیر خارجه ونزوئلا امروز (یکشنبه) با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت وگو کرد.

دیدار معاون وزیر خارجه ونزوئلا با ظریف

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، روبن داریو مولینا معاون آسیا، خاورمیانه و اقیانوسیه وزارت امور خارجه ونزوئلا که به تهران سفر نموده، بعدازظهر امروز (یکشنبه) با حضور در محل وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت وگو کرد.

در پی تحولات اخیر در ونزوئلا محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان پنجم بهمن ماه با خورخه آرره آسا وزیر امور خارجه ونزوئلا تلفنی گفت وگو و حمایت جمهوری اسلامی ایران از دولت ونزوئلا را خاطرنشان کرد.

در این گفت وگو دو طرف در مورد راه های مقابله بین المللی با توطئه های آمریکا علیه دولت های مستقل به خصوص ونزوئلا گفتگو کردند.

جمهوری اسلامی ایران پیش از این نیز خاطرنشان کرد که در مقابل هرگونه دخالت خارجی در امور داخلی ونزوئلا و یا هر اقدام نامشروع و غیر قانونی هم چون کوشش برای کودتا و اقدامات ضد مردمی، از دولت و ملت این کشور حمایت می نماید.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5851

به "دیدار معاون وزیر خارجه ونزوئلا با ظریف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار معاون وزیر خارجه ونزوئلا با ظریف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید