خبرنگاران انصارالله: عملیات ما علیه متجاوزان به یمن دفاعی است

به گزارش مهسان بلاگ، تهران - خبرنگاران - سخنگوی جنبش انصارالله یمن دوشنبه شب در توییتی نوشت: عملیات ارتش و کمیته های مردمی علیه متجاوزان به یمن دفاعی است.

خبرنگاران انصارالله: عملیات ما علیه متجاوزان به یمن دفاعی است

به گزارش خبرنگاران به نقل از المسیره، محمد عبدالسلام در توییتی نوشت: عملیات ارتش و کمیته های مردمی دفاعی و در راستای عمل به اصل دفاع از خود است و تأکید می کنیم که عملیات های ما کاملا دفاعی هستند.

وی اضافه نمود: به کسانی که با ائتلاف متجاوزان اعلام همبستگی می نمایند، می گوییم: با تحریک متجاوزان به ادامه تجاوز و محاصره یمن، هرگز صلح جو نخواهید بود.

سخنگوی جنبش انصارالله اضافه نمود: کسانی که با ائتلاف متجاوزان اعلام همبستگی می نمایند، آنها را بیشتر به غرق شدن در باتلاق یمن و راه اشتباه می کشانند بدون اینکه جز بیانیه ها چیزی به آنها بدهند.

پیشتر آمریکا و اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن را به خاک عربستان سعودی به عنوان رهبر ائتلاف نظامی علیه این کشور محکوم نموده بودند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام نموده است که این حملات به دنبال حق طبیعی و قانونی مردم یمن در پاسخ به تشدید حملات ائتلاف و محاصره کامل یمن صورت می گیرد.

حملات بازدارنده ارتش یمن به دنبال آن صورت می گیرد که ائتلاف سعودی که شکست های سنگینی از انصارالله در مأرب متحمل شده و اقدام به بمباران صنعاء پایتخت یمن کرد.

حملات هوایی ائتلاف سعودی به دنبال رجحان نظامی ارتش یمن و کمیته های مردمی وابسته به انصارالله در مأرب و همچنین حملات موشکی و پهپادی به عمق خاک عربستان اجرا شده است.

مجله ابوذریون: نگاهی اجمالی به رویدادهای روز ایران و جهان

عکسفا: مجله عکسفا، عکسها و رویدادهای اخیر دنیا

منبع: ایرنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 78759

به "خبرنگاران انصارالله: عملیات ما علیه متجاوزان به یمن دفاعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انصارالله: عملیات ما علیه متجاوزان به یمن دفاعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید