برگزاری تجمع روز طبیعت در شهرهای نارنجی و قرمز گیلان ممنوع شد

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران/گیلان جانشین ستاد مدیریت و مقابله با کرونای گیلان از ممنوعیت برگزاری تجمع و گردهمایی روز طبیعت در شهرهای نارنجی و قرمز کرونایی اطلاع داد.

برگزاری تجمع روز طبیعت در شهرهای نارنجی و قرمز گیلان ممنوع شد

محمود قاسم نژاد در جمع خبرنگاران در مورد آخرین تصمیم ستاد ملی مدیریت بیماری کرونای کشور، اظهار کرد: مطابق با آخرین تصمیمی که در نشست ریاست جمهور با روسای کمیته های تخصصی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونای کشور اتخاذ شد و ساعاتی پیش به استانداری های سراسر کشور ابلاغ شد، هرگونه گردهمایی و تجمع در بوستان ها و فضای سبز در شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است.

جانشین ستاد مدیریت و مقابله با کرونای گیلان اضافه نمود: هر چند در شهرهای زرد و آبی، ممنوعیتی جهت حضور مردم در تفرجگاه ها و پارک ها وجود ندارد، اما تاکید می گردد مردم عزیز رعایت پروتکل های بهداشتی و اصول فاصله گذاری اجتماعی را همچنان مد نظر قرار دهند.

وی با اشاره به اصلاح اطلاع رسانی قبلی که در مورد ممنوعیت برگزاری تجمع و دورهمی در کلیه شهرهای کشور در روز طبیعت(13 فروردین) اجرا شده بود، توضیح داد: بر این اساس با توجه به اینکه دو شهرستان لنگرود و رودسر در شرایط نارنجی کرونایی قرار دارند از شهرداری ها و نیروی انتظامی شهرهای با شرایط نارنجی و قرمز کرونایی خواسته شده است، نظارت لازم را در راستای اجرای این مصوبه داشته باشند.

مجله ابوذریون: نگاهی اجمالی به رویدادهای روز ایران و جهان

عکسفا: مجله عکسفا، عکسها و رویدادهای اخیر دنیا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 80742

به "برگزاری تجمع روز طبیعت در شهرهای نارنجی و قرمز گیلان ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری تجمع روز طبیعت در شهرهای نارنجی و قرمز گیلان ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید